Korgcsa - Kurzcsa?

2011.07.23. 00:02

15 éve vagyok (voltam?) KORG-mániás. Sok típuson végigmentem, a drágábbakon meg a kiállításokon :-)

Aztán most valahogy gondoltam egy merészet és váltottam egy nagyot. A jól megszokott és imádott KORG Trinity-től és az őt körülvevő szedett-vedett kiegészítőktől megválva beszereztem egy KURZWEIL K2500X-et.

 

 

Ami a menűrendszert és az editálást illeti, sok tanulni való van és a V.A.S.T lelki világa az még egy külön fejezet, de a hangja az valami egészen más mint amit eddig megszoktam.

Maga a zenélés egy új fejezetbe lépett, remélhetőleg a Kurzweil segítségével sikerül egy magasabb szintre lépni, mind zeneileg, mind technikailag.

 

Félreértés ne essék, nem szakítok a KORG márkával, sőt... sok, rendkívül innovatív megoldással jönnek ki nap, mint nap, amelyek hol ötletet adnak, hol inspirálnak és van is még pár KORG masina is az eszköztáramban. Mint például a rendkívül hasznos és a legtöbbet alkalmazott KORG SOS Unlimited Track Recorder, amivel a lenti zene is rögzítésre került.

Ezúttal sem használtam midi szekvenszert. Minden sáv audióban és élőben került feljátszásra a KORG SOS felvevőben.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://synthimania.blog.hu/api/trackback/id/tr943166000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása