1987-1990 - A kezdetek

2010.07.13. 10:53

  1987-88 környékén kezdtem el ismerkedni a számítógéppel. Ekkor egy ENTERPRISE 128 számítógépen próbálkoztam a rajzolgatással és a zeneírással. Fogalmam sem volt hogyan működik, ezért a futó demó programot leállítottam amikor épp a zene ment, a gépben maradt programrészletből kimásoltam a zenére vonatkozó részt, majd azt fejtegetve elkezdtem magam is kreálni valamit. Na annak sem ritmusa, sem dallama nem volt, persze az eredmény emberi fül számára hallgathatatlan lett, de az elv nem volt rossz 13 évesen :-)

 A kézikönyve végén a példaprogramok között volt egy kis szinti programocska, amit begépeltem ezután nyomtam le az első hangzó billentyűket.

 

Egy működő példányt ma is őrzök az Enterprise 128-ból :-)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://synthimania.blog.hu/api/trackback/id/tr942148568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása