Korg Monomania Sound Contest

2011.10.23. 15:02

 2010 májusában, hazánkban az elsők között jutottam az izgi kis eszközhöz, a KORG Monotron-hoz. Lelkesedésemben azonnal csináltam is neki egy internetes oldalt "Korgfun Monotron Page" néven.

   

www.korgfun.ingyenweb.hu

 

Írtam is egy kis tesztet az eszközről és a köszöntő írásomban így nyilatkoztam róla:

"...úgy gondolom, hogy a MONOTRON egy olyan kis kütyü, amihez szinte bárki hozzájuthat, mégis betekintést kaphat a komolyabb analóg szintetizátorok világába. Biztos vagyok benne, hogy valami érdekes indulhat útjára ezzel az egyszerű eszközzel és még sok érdekes, kreatív, vagy éppen vicces produktumnak lehetünk szem és fültanúi...".

 

Most másfél év elteltével maga a gyártó indította útjára a legújabb őrületet: a "Korg Monomania Sound Contest"-et. A nevezők indulhatnak Monotronnal elkövetett effekt és zene kategóriában, illetve Monotribe-al készített zene kategóriában. További infók a korg.blog.hu-n.

korg.blog.hu/2011/10/10/monomania_sound_contest

 

 

 

 

 

 

 

 

Természetesen én is kötelességemnek éreztem, hogy kifejezzem rajongásomat a Korg márka és a kis kütyük irányában, így én is beküldtem az alkotásomat, amely már fel is került a Korg Monománia oldalára:

 

www.korg.co.jp/monomania/English/

 

 

 A zenei alap egy KORG Trinity-ben készült. A monotron úgy kapta meg méltó szerepét, hogy a szólóhangszínt a Trinity AUX kimenetéről a Monotron AUX bemenetére küldtem, ahol a Monotron szűrője élő játék közben fejti ki jótékony hatását, majd a Monotronból érkező effektezett hang belekerül egy KORG AX3G multieffektbe, ahol elnyeri a felvételen hallható végső formáját.

Második körben pedig a színező effekteket játszottam hozzá a felvételhez a Monotronnal, amelyet egy KORG SR-1 (SOS) Multirecorderrel rögzítettem és természetesen az SR-1 effektjével "delay"-eztem.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://synthimania.blog.hu/api/trackback/id/tr633326403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása