Monomania - eredményhirdetés

2011.11.12. 11:37

 Még bele sem melegedtünk, máris véget ért a Korg Monomania Sound Contest verseny.

Nagyon tanulságos volt nézegetni a többi pályaművet, hiszen egy kis bohóckodás mellett láthattunk (hallhattunk) sok rendkívül ötletes, akár technikájában, akár megvalósításában érdekes alkotást is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Természetesen én is képviseltettem magam mind az SFX, mind a MUSIC kategóriában, hiszen mániámhoz hűen már csak passzióból is ott kellett hogy legyek a mezőnyben :-)

Nagy meglepetésemre és örömömre, november 11-én kaptam az értesítést a KORG Inc-től, hogy a verseny SFX kategóriájában 3. helyezést értem el! :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Persze a helyezés eleve nagy büszkeséggel töltött el és maga a nyeremény másodlagos szempont volt, hiszen abban sem vagyok (voltam) biztos, hogy japántól oly távol ide is elküldik  a nyereményt. Mindenesetre megnéztem, hogy mi jár a harmadik helyezésnek: egy "Monotron bag". Nagyon cuki :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezzel indultam az SFX kategóriában:

 

 

 

 

Ezzel pedig a MUSIC kategóriában:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://synthimania.blog.hu/api/trackback/id/tr623378306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása