TECHNICS WSA1

2010.12.18. 02:36

A Technics WSA1 2010 májusában érkezett a színpadra, ahol az Oklahoma country zenekaromban a zongora és orgona szerepét hivatott betölteni.

Ha valaki pár éve azt mondja nekem, hogy lesz valaha Technics hangszerem, biztosan legyintek, hiszen csak automata kíséretes modellek voltak ismeretesek a számomra korábban. Erre tessék... kíváncsiságból kipróbáltam ezt a típust, majd belevágtam az Isten tudja hányadik csereberébe. A csere másnapján már színpadon is volt. Kicsit tartottam tőle, mert nem volt elég időm kiismerni, felprogramozni, belakni, de komolyan pozitívan csalódtam.
 

 

Korábban mindig KORG Combi beállításokban gondolkoztam, előre leosztott midi-csatornákon stb... vagy Roland Performance-ban. De a Technics WSA valahogy egész más. Eleve olyan jók a hangszínek, hogy nem is kellett hozzányúlnom... talán az orgonán dögösíteni, de a zongora a legjobb, amit eddig ilyen hangszerben hallottam.

Azt mondja a leírás, hogy akusztikus modellezésű, sokan fizikai modellezésű hangszerként tartják számon. Nyílván van ebben egy kis vakítás is, meg már elég régi is cucc, de milliónyi potenciál rejlik a beállításokban. Csakugyan a hangszín fizikai formáns jellemzőitől kezdve a DSP effektig számtalan lehetőségünk van szerkeszteni.
 

 

A WSA1 tartalmaz egy fizikai modellezésű drawbar orgonát is és naggyon bejött :-) Megvan minden húzóregisztere, külön kapcsolható percussion két karakterisztikával, be lehet küldeni a DSP effekt-láncba is, majd onnan, vagy azt kihagyva mehet a SUB kimenetre. Én így tettem, a SUB-ra pedig ráakasztottam egy BOSS RT20-as Rotary szimulátort és nagyon ász lett.

Többszászezer forintért nyilván lehet jobbat kapni, mindannyian ismerjük az etalonokat, de ebben az árkategóriában szerintem ennél jobbat és flexibilisebbet nem nagyon lehetne felmutatni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://synthimania.blog.hu/api/trackback/id/tr52884071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása