A monotron "érzés"

2010.12.11. 21:04

A KORG monotron megjelenésekor "éreztem", hogy ez valami érdekes, új dolog lesz, amire érdemes odafigyelni. Azonnal le is csaptam egy példányra és még egy nem hivatalos monotron oldalt is készítettem a kütyü népszerűsítésére:

www.korgfun.ingyenweb.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A hangszerrel való ismerkedés során érdekes felvételek születtek, amiből ez az egyik, amit úgy "éreztem" meg kell osztanom :-)

A zene alapjához KORG Trinity-t, EMU Proformance zongorát és AKAI SG01p-t használtam, az effekt-hangszíneket a monotronból előre felvettem egy Roland MS-1 samplerbe, onnan volt bejátszva a megfelelő helyeken, a szóló hangszínhez pedig a Trinity egyik hangszínét küldtem át a monotron vonalbemenetén majd a monotronból érkező hangot egy KORG AX3G-n.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://synthimania.blog.hu/api/trackback/id/tr752883378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása