A gitár vajon miii?

2011.08.13. 00:16

Volt már itthon annyi kütyü, hogy csereberébe kezdtem. Így került hozzám egy kis felújításra szoruló, de remek gitár. Csak egy poticserére és húrozásra volt szükség és máris régi fényében ragyog legújabb szerzeményem.

 

 

De hogy kerül hozzám gitár? Billentyűs vagyok, de számtalan olyan gitárhangzás és technika tetszik, ami szintetizátorral nem utánozható le. Ezért gondoltam, alap szinten belevágok a gitárkezelésbe is. Nem leszek profi gitáros és nem is szeretnék gitártudással kérkedni, de a zenéim írásánál remélem, egy-két gitár riffet, vagy kiséretet elő tudok majd állítani saját kezűleg :-)

A gitárral való első ismerkedésemet rögzítettem a lenti felvételben, csak hogy legyen mit csatolni a blog-bejegyzéshez :-)


A teljes felvétel a KORG SOS-el készült, minden sáv a felvevő effektjével lett rögzítve. A billentyűs részek egy Kurzweil K2500X-el kerültek feljátszásra. A gitárjáték az első pengetéseket tükrözi, hibajavítással és újrajátszással szándékosan nem foglalkoztam, mert az első lépéseket akartam megörökíteni... ennél fogva a felvétel is csak dokumentálás céljából került feltöltésre... no meg hogy tovább népszerűsíthessem a KORG SR1 (SOS) Unlimited Track-es rögzítőjét, amit ezúttal valóban a gitárosoknak szánt módon alkalmaztam ;-)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://synthimania.blog.hu/api/trackback/id/tr233166013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása