1992-1994 - Az első hangszer

2010.07.13. 11:22

  1992 tájékán vásároltuk első kisbillentyűs hangszeremet egy YAMAHA PSS 580-ast. A tájékozatlanságomat bizonyította, hogy amikor volt egy dindugós mikrofonom, azt bedugtam a szinti MIDI bemenetébe, hátha megszólal a hangszóróban :-). Egy kis utánajárás után azért kiderült, hogy a MIDI mire is jó valójában.

 
Ennek a hangszernek volt egy 5 sávos szekvenszere és az automata kíséret is programozható volt, bár a billentyűzet még kis méretű és dinamikátlan volt. Rengeteg szerzemény született vele a puttyogós Für Elise-től kezdve a szerelmes dalokig, persze csak a saját kedvtelésemre. A honvédséghez is magammal vittem 93-94-ben. Megesett, hogy éjszaka ügyeletes szolgálat alatt az ügyeleti asztalnál fülhallgatóval nyomattam… hogy mit, arra már nem is emlékszek, talán vendéglátós nótákat.
 
1994-ben szereltem le a honvédségtől és még elcipeltem a PSS-580-at a Szófia utcai Zeneiskolába, ahol Esze Jenőnél felvételiztem vele. A sikeres felvételi után Esze Zsolt vett kezelésbe, akitől zeneelméletet és táncdalokat tanultam zongorázni. Ezzel kezdődött el a tulajdonképpeni zenei pályafutásom.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://synthimania.blog.hu/api/trackback/id/tr552148648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása