Hangszerdemók 2

2010.11.27. 16:41

 Ha az egyszeri szinti-mániás zenész gyűjtögető életmódot folytat, akkor óhatatlanul előfordul, hogy egy-egy darab a nyakán marad... vagy azért, mert a szívéhez nő, vagy azért, mert a mai, modern hangszerek között olyan csekély értéket képvisel, hogy egyszerűen nem érdemes túladni rajta.

Hasonlóképpen vagyok a WERSI M.A.X. 1. hangmodullal. A saját példányomért 1995-ben buszoztam el Székesfehérvárra és le sem tudom írni azt az izgalmat, amivel akkor megvásároltam életem első hangmodulját.

Ez az érzés kísér a mai napig ha a kezembe kerül, de a hangja manapság leginkább már csak viccesnek tekinthető. Mégis akkor mit lehet kezdeni egy egykor jobb napokat megélt eszközzel, hogy ne csak szobadíszként funkcionáljon?

Ezzel a gondolattal játszadoztam el, amikor megpróbáltam a WERSI M.A.X. 1. száraz, gyenge hangját feldobni egy KORG AX3G multieffekttel és megfelelő körítéssel modernebb zenei környezetbe ültetni.

 

Szerző: korgcsa

Szólj hozzá!

Címkék: wersi max1

A bejegyzés trackback címe:

https://synthimania.blog.hu/api/trackback/id/tr932882647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása