Mini KORG-ok Bladerunnere

2010.12.12. 01:25

A KORG monotron kapcsán rákaptam a Korg mini eszközeinek ízére és szerencsésen "levadásztam" kis időre egy Nintendo DS-en futtatható KORG DS10-es miniszintit.

Ebben a rövid projektben igyekeztem a kis KORG DS10-et és a KORG monotron-t kreatívan felhasználni. Ehhez a DS10 sztereo kimenetét kettéválasztottam, hogy külön effekt-utat járhassanak be a hangok. Az egyik oldalról a basszus sáv, a másik oldalról a szóló sáv lett felvéve. Mindkét sáv áthalad egy KORG AX3G multieffekten és egy zengetőn, illetve a szóló sáv még az effektek előtt megjárja a monotron analóg áramköreit is. Ezt szemléltetem a videóban. Az alapok felvétele után néhány, a KORG Trinityből érkező audiósávval egészítettem ki a zenét, hogy egy kicsit izgalmasabb legyen a végeredmény :-). Ez esetben szekvenszert nem használtam, csak a DS10-ét.
 

Maga a zene Vangelis méltán híres Bladerunner című filmzenéjének részlete. Az eredeti mű eltéveszthetetlen karakterét a szintis körökben szintén méltán legendás Yamaha CS80 analóg szinti karaktere adja és bár túlzás lenne azt állítanom, hogy sikerült modelleznem a hangzást, de a monotronnal tupírozott DS10 felidézi bennem az eredeti hangzást és ez nem semmi a KORG két ilyen "játékszerétől".

 

A bejegyzés trackback címe:

https://synthimania.blog.hu/api/trackback/id/tr972884006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása