Házi készítésű Talkbox

2010.12.04. 17:05

 Hogyan készítsünk házilag, egyszerű és olcsó Talkboxot?

Az első próbálkozásom képes beszámolója. Először is találtam otthon a spájzban egy régi autóhangszórót és egy műanyag cserépaljat... ezek láss csodát egyből összeillettek. A hangszórót beleragasztottam úgy hogy alatta a légüres teret kitömtem ronggyal hangszigetelésnek, majd a széleit ragasztószalaggal zártam le.
Az eszköz tetejét már nehezebb volt fellelni, de találtam a kertészeti boltban egy olyan talpas-cserepet, aminek az alja pont illett az én már összerakott hangszórós cserépaljamra.
Már csak lyukat kellett a talp tetejére fúrni és beleragasztani egy mosógép vízcsatlakozó-csonkot. Erre ráhúzni a szilikoncsövet és ABA bilinccsel fixálni.
A tölcsért belülről próbáltam hangszigetelni és még egy belső hangvezető-tölcsért is építettem bele, hogy közte tovább tudjam hangszigetelni, de még ez is édeskevésnek bizonyult :-)

A megfejtés: ez jó lett mintapéldánynak, felvétel is készíthető vele ahogy az hallható a videóban, de ha újra nekiállok, akkor kisebb átmérőjű hangszóróval fogok dolgozni, kisebb és masszívabb házba fogom beleépíteni, amit aztán még jól lehet hangszigetelni.

Sok szerencsét a kísérletező kedvűeknek! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://synthimania.blog.hu/api/trackback/id/tr1002882724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása