A már lentebb említett csereberélések során hozzájutottam egy kicsit ütött-kopott, de remekül működő és izgalmas újdonságokkal kecsegtető CASIO DZ-1 Midi Drum Translator-hoz.

Sok mondanivaló nincsen róla... az elektromos dob padjainak leütéseit alakítja MIDI jellé és bármilyen hangmodul, szinti, dob modul megszólaltatható vele.

Már ha van elektromos dobunk... No de nekem nincs ilyenem, úgyhogy magamnak kellett kitalálnom egy a célnak megfelelő trigger padot.

Készítettem több próbadarabot, levontam a tanulságokat és kidolgoztam egy haditervet, majd elkészítettem a saját dob trigger padomat.

 

 

Az elkészítésről készítettem egy kis videó összefoglalót. Az első videóban a szükséges alkatrészeket mutatom be, majd az elkészítés közben csináltam pár felvételt.
 

A második videóban pedig a kész rendszert mutatom be élő zenélés közben... vagyis élvezkedek rajta :-) Az audió felvétel ezúttal is a KORG SOS felvevővel készült. Mindegyik videó alatt a saját zenéim hallhatóak.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://synthimania.blog.hu/api/trackback/id/tr543166033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása