Kicsi kihívások - KORG 05R/W

2011.04.30. 12:58

Ennek a projektnek az volt a fő célja, hogy csak KORG hangszereket használjak az elkészítéshez, azon belül is inkább a retró vonalból, amely rég mellőzött, bárki számára könnyen elérhető eszközöket jelent és amelyeket a mai eszközök mellett hajlamos az ember a feledés homályába veszejteni.

Minden hangot egy darab KORG 05R/W hangmodulból nyertem, amelyeket már a hangmodulon belül szerkesztettem és egy KORG AX3G gitáreffekttel tettem teljessé, hogy egy kicsit más köntösben mutathassam be a régi hangmodult és valamelyest leutánozzak vele gitárjellemzőket.

További célkitűzésem volt, hogy utólagos szerkesztés és pontosítás nélkül készüljön az egész munka, mintha stúdióban feljátszaná valaki... így a felvételnél kvantizálást sehol nem alkalmaztam. Sajnos csak két kezem van, ezért a dob és basszus elkészítéséhez használtam egy (szintén retró) KORG SQD-8 szekvenszert, melyre szintén pontosítás nélkül, élőben játszottam fel az ütemeket. Azután már minden sávot külön audióban rögzítettem a KORG 05R/W-ből az AX3G-n keresztül.

Végül egy KORG monotronnal még színeztem egy kicsit az eredményen :-)

A videóbal látható Trinity ezúttal csak masterbillentyűként funkcionált, a nyeles szinti meg csak egy kis móka kedvéért került bele :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://synthimania.blog.hu/api/trackback/id/tr132884748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása