Zenélgetés - Technics WSA1

2011.01.23. 12:10

Az ünnepek alatt hazavittem a zenekarból a WSA1-et és gondoltam kicsit szórakozgatok vele. A zenekarban csupán a zongora és az orgona hangját használom, ezért a hangszer tudásának több mint 90%-a kihasználatlan marad. Így viszont egy kicsit elkalandozgattam vele szobai körülmények között is :-)

 

Improvizáció

A stílus szekvenciát egy Yamaha QY70 biztosítja. A dob, basszus, zongora és szinti szóló hangszerelés a Technics WSA1-ből szól, a szinti szőnyeg pedig a KORG MS2000BR-ből. A Trinity ezúttal csak masterbillentyű szerepet tölt be.

 

 

 

Country Song

Ezt a zenét kb. 12 évvel ezelőtt hallottam először egy country basszusgitárt oktató lemezen. Akkor talán egy-két próba erejéig megtanultuk a zenekarral, de aztán feledésbe merült. Nekem valahogy megmaradt ennyire, illetve a gitár-részek átalakultak az évek során billentyűs hangszerekké. Az alapkíséretet MIDI fájlban elkészítettem és ujjgyakorlatnak, ritmustartás gyakorlásához megtartottam. Most felvettem így is :-)

Az alapok hangszerelése (dob, basszus, orgona) a KORG Trinity-ből jön, a zongora a Technics WSA1-ből, az elektromos zongora pedig AKAI SG01p és EMU Proformance keverék.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://synthimania.blog.hu/api/trackback/id/tr622884648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása